Jaké jsou správné náhubky pro psa.

Pejskaři, prosíme Vás: Pokud možno nedávejte ve vedrech psovi náhubek. A je-li to opravdu nezbytné a jste k tomu okolnostmi donuceni, používejte náhubky drátěné, co nejprostornější, aby se pes mohl oc

Nejen zimní péče o srst

Srst nejen zdobí Srst je na psovi podle mnohých chovatelů to, co skutečně dělá psa psem – s čímž asi nebudou souhlasit majitelé bezsrstých plemen. Sám pes si necení toho, jak jeho srst vypadá, ale ja

Prodej klinických diet a krmiv

Poradenství ve výživě malých zvířat

Výběr vhodného krmiva není jednoduchý. S výběrem krmiva pro Vašeho zvířecího mazlíka Vám ochotně poradí sestřička na recepci, za tímto účelem je odborně školená.

S výběrem speciálního krmiva pro Vašeho pacienta se obraťte na veterinárního lékaře, který vybere vhodnou klinickou dietu jako součást terapie diagnostikovaného onemocnění.

Klinické diety pro Vašeho pacienta
  • Nutriční terapie s pomocí speciálně vyvinutých krmiv (klinické diety) je nezbytnou součástí terapie psů a koček
  • Klinické diety přispívají k terapii celé řady onemocnění u psů a koček jako jsou:

Osteoartritis, obezita, dentální onemocnění, gastrointestinální onemocnění, onemocnění ledvin, močové kameny u psů, onemocnění dolního močového traktu koček (FLUTD), přecitlivělost na krmivo, rekonvalescence, onemocnění srdce, diabetes mellitus, onemocnění jater, nádorová onemocnění a další onemocnění.

Zde si můžete prohlédnout, jak může speciální dieta Canine j/d pomoci psům s artrózou:

Doporučujeme a nabízíme klinické diety
Kvalitní krmiva pro psy a kočky
  • podávání kvalitních krmiv prokazatelně přispívá k dobrému zdravotnímu stavu a dlouhověkosti psů a kočekp
  • tato superprémiová krmiva jsou chutná, kompletní, obsahují vysoce kvalitní suroviny a jejich cena na krmný den je nižší, než byste si mysleli
  • výživa v podobě kvalitních superprémiových krmiv je základem prevence mnoha onemocnění:

růstové poruchy skeletu u štěňat rychle rostoucích plemen, obezita u dospělých zvířat, zubní kámen, močové kameny u psů, onemocnění dolního močového traktu koček (FLUTD), onemocnění srdce, diabetes mellitus a další onemocnění.

Doporučujeme a nabízíme tyto značky superprémiových krmiv

NÁŠ TIP - zeptejte se sestřičky, kolik Vás bude stát krmivo pro Vašeho zvířecího mazlíka na den. Uvidíte, že částka není tak vysoká, jak jste si mysleli!

• Většina druhů diet a krmiv výše uvedených značek jsou trvale skladem
  • Preferujete-li jinou značku, Vaši značku objednáme a bude k dispozici do 24 hodin